But I love me


image

Jag är i riktigt god tid till flyget idag så passar på att varva ner lite tillsammans med Mozart och Clarinet Concertio. Gaten är i princip tom som ni kan se.

Idag lyckades jag förresten skaffa mig en egen chaufför här i Köln, mycket behändigt med tanke på att jag ska tillbaka om ett par veckor igen🙂

Tills dess hoppas Jag att ha fått i ordning på livet en aningen. Precis ALLT är en enda stor röra just nu och när jag inte har bland runt omkring mig så mår Jag fysiskt dåligt.

Sovit för lite, ätit fel och oregelbundet, stressat en massa, stökigt hemma, inte rört på mig ordentligt och magkatarr kommer som ett brev på posten. Jag blir less på mig själv att jag aldrig lär mig. Men men nu fixar vi detta. Sömn och ordentlig mat står högst upp på listan.

2 thoughts on “But I love me

Leave a Reply

