Guten udhasanack


image

Hej pa er alla fran en mycket forvirrad Stina! Senaste dygnet har varit valdigt hektiskt och nu langtar jag efter att fa komma hem och slanga mig i sang for manga timmars somn.

Igar kvall sa landade planet fran Sri Lanka, jag var sadar lagom trott efter en 11h flygresa och vet ni vad som vantade mig kl 4.30 i morse? Jo taxi till flygplatsen eftersom jag spenderar dagen i Cologne tillsammans med mina kollegor har for att planera de narmsta veckornas arbete.

Forrutom att jag ar dodligt trott sa verkar jag aven vara lite forvirrad over var jag befinner mig… Borjade namligen prata Sinhala med mina tyska kollegor nar jag kom in pa kontoret i morse. Jag ar fortfarande ratt imponerad over att de inte ringde efter en exorcist, jag menar Sinhala ar ju knappast det vanligaste spraket att borja babbla pa.

Om ett par timmar ska jag aka till flygplatsen och sen blir det till att forsoka fa sa mycket somn som mojligt i forberedelse for ett stort mote vi har i London i morgon for hela Europeiska delen av var avdelning. Kommer bli superkul att fa traffa alla men da galler det att vara pigg.

Jag har nagon slags begavning som gor att jag hittills i mitt liv aldrig drabbats av nagon varre jetlag, fast i detta fall hade det varit ratt OK med lite jet lag eftersom det hade varit bekvamare att kliva upp kl 4 i morse pa det viset.

Inom de narmsta dagarna sa hoppas jag pa att kunna visa en massa fina bilder fran Sri Lanka, ni anar inte hur underbart jag har haft det. Langtar sjalvklart redan tillbaka och funderar pa nar jag kan aka dit igen.

One thought on “Guten udhasanack

Leave a Reply

