Back in Richmond


image

Efter semester i Sri Lanka, jobbmote i Koln och sen konferens i London sa ar det ganska skont att vara tillbaka vid mitt skrivbord har i Richmond. Jag ALSKAR att jag far mojligheten att rora pa mig sa mycket som jag gor, men jag ska inte sticka under stolen med att det ar ordentligt uttrottande ocksa.

Dock ar det arbetsmassigt valdigt produktivt att fa traffa sina medarbetare i person i stallet for att ha moten over telefon sa darfor kanns det alltid vart det.

Helgen hoppas jag hur som helst att den blir lugn sa att jag far chansen att aterhamta mig. Ikvall kommer tjejerna over pa ett improviserat pyjamas party (jo det ar OK att ha sant aven fast man narmar sig 30…) Jag ska forsoka baka sa att vi kan gora varma mackor och dessutom ska vi dricka en massa smarrigt te som jag tagit med mig fran Sri Lanka. Japp, de har varldens godaste teer!

I morgon ska jag ut pa en secret date. Jag har tid och plats for var vi ska motas, men i ovrigt har jag ingen aning om vad vi ska gora. Det ska bli oerhort spannande att se, den har killen ar namligen valdigt bra pa att overaska🙂

Vad har ni for er i helgen?

One thought on “Back in Richmond

Leave a Reply

