Fly me to the moon


image

Jag hoppas att jag inte uttrakar er kara lasare, men nu kommer ytterligare ett inlagg ang. resor. Ni far saga till om detta ar oerhort trakigt att lasa om, men som mitt liv ser ut just nu sa borde jag nog dopa om bloggen till ‘Stina i Flygplan och Resvaska’ eller nagot liknande.

Hade precis ett mote med min chef ang moten de narmsta veckorna och jag insag att mitt schema for resten av Maj och Juni kommer bli oerhort busy. Vanner och familj som vill traffa mig far ta kolapp🙂

Nasta vecka – London (enjoy)
w/c 21/05 – Cologne och Paris
w/c 28/05 – Windsor och holiday pa secret location
w/c 04/06 – Berlin (och Cologne)
w/c 11/06 – Zurich
w/c 18/06 – Cologne och Sverige

Men men, vi ska nog overleva detta pa nagot vis ocksa🙂 Ska bara se till att boka hotell med gym och sant dar sa att jag inte hamnar i la med resten av livet!

2 thoughts on “Fly me to the moon

  1. Jag har runt 5-6 flygningar i manaden, mestadels till USA, men man vanjer sig…gillar inte Lufthansa dock…haller mig till BA🙂

Leave a Reply

