Richmond in the sun


image

Galet fint vid the thames idag. Tar ett litet break innan det bär av till flyget och några hektiska dagar på olika europeiska kontor.

One thought on “Richmond in the sun

  1. Nu vet jag inte om denna bloggen är aktiv längre men gud jag satte teèt i halsgropen när jag såg bilden på Richmond! Jag bodde i London när jag var 17 år och gick i skolan i Richmond! The american university uppe vid Richmond Hill (min absoluta favoritplats!) Jag har letat länge efter en londonblogg som jag har hoppats kunna läsa när min hemlängtan till London blir för stor! Hoppas det kommer fler bilder på Richmond!🙂
    / Malin

Leave a Reply

