Nagon stans i Tyskland


Efter en mycket produktiv dag med vart dev team i Cologne sa sitter jag nu pa taget till Paris. Tyvarr sa maste jag ge upp det har med att ladda upp bilder eftersom internet ar sa segt men jag ar nagon stans i Tyskland. Jag vet faktiskt inte mer an sa.

Men det ar inte viktigt, det viktiga ar att jag verkligen haft en underbar dag med vart team. Inte bara ar de supertrevliga och roliga att arbeta/ umgas med, men de ar aven galet proffsiga. Allt blir sjalvklart sa mycket battre och roligare da.

Just nu har jag jattemanga projekt pa g som jag ser efter och eftersom jag ar relativt nya pa det har kontoret sa ar det valdigt utmanande. Det kommer bli jattebra men just att ha ett dev team som jag latt bildat en bra relation med och som jag kanner mig trygg med ar verkligen nyckeln till att det gar sa bra nu.

Fran ett jobbperspektiv sa finns det fa saker som ar sa tillfredstallande som att kunna komma in pa kontoret med en massa roliga besked🙂

Paris kommer saklart bli fantastiskt. Jag alskar Paris och jag ser fram emot att fa se vart kontor dar. Nu ikvall sa ska jag tillsammans med en annan kollega fran London ata middag med var chef som bor och jobbar i Paris. Jag ar helt galen i dessa tva damer da de ar underbara att umgas med sa det kommer nog bli en riktigt bra kvall.

Ett plus ar saklart att det ar sa fint vader ute i Europa just nu, det for det hela liiite underbarare.

Vad har ni for er idag?

2 thoughts on “Nagon stans i Tyskland

  1. Personligen svettas jag… det är högsommar i Götet!! Ha det und-er-BART i Paris, jag har Paris-cravings efter att ha sett Parisavsnitten av Gossip Girl igår… kram!

Leave a Reply

