Det ar sa bra i Berlin


Berlin ar verkligen fantastiskt, mycket mer an vad jag forvantade mig och aven fast jag inte haft tillfalle att tillbringa allt for mycket tid har sa gillar jag det och tanker absolut ta mig chansen att lara kanna staden battre.

Jobbmassigt sa har det varit en bra men anda tung dag. Traffat en hel del intressanta kollegor och arbetspartners och nu sitter jag pa en uteservering med en Cosmopolitan och forsoker avsluta dagen.

Jag hoppas pa en riktigt tidig kvall, jag behover det for att orka med morgondagen kanner jag. Somnade t.o.m. i taxin mellan tva moten och da ar det illa😉

Anyhow, har kommer lite bilder fran fina Berlin.

Jag maste nog ta och fila pa Tyskan lite, men detta var anda intressant.

Street Art ar en av mina favoriter bland konstoformer och det finns det gott om har i Berlin verkar det som.

Food for thought…

Vackra Berlin

Bistros i mer funky stil, paminner om norra delarna av Notting Hill.

Perfekta sattet att avsluta en busy dag.

One thought on “Det ar sa bra i Berlin

Leave a Reply

