Valkommen till en blogg om karriar och framgang


Hejsan allihopa! Hur mar ni?

Det ser lite tomt ut har i bloggen och det ar precis sa det ska vara. Tanken ar namligen att vi borjar om pa nytt har i bloggen.

Jag har bloggat i manga ar nu, sen 2006 faktiskt och det har varit manga underbara ar online. Dock kanner jag att jag inte har sa mycket att tillfora langre vad galler att dela med mig av mitt liv.

For nagra ar sedan sa kandes det helt OK att vara valdigt privat och lata er folja mitt liv, men som tiden gatt sa kanner jag for att skara ner pa det privata och samtidigt sa vill jag anda fortsatta blogga, jag alskar interaktionen.

Just darfor sa kommer bloggen att fortsatta, men i ett annat format. Nagot som jag har stor passion for och som jag skrivit om under alla min ar som bloggare ar jobb och karriar, sa det ar det sparet vi fortsatter pa har i bloggen!

Som manga redan vet sa valde jag en lite annorlunda bana i mitt liv vad galler karriaren da jag struntade i universitet och i stallet valde att jobba mig upp inom olika foretag och jag nu natt ett stadium dar jag arbetar som konsult, en livsstil som passa mig valdigt bra.

Under mina ar i London sa har jag lart mig oerhort mycket igenom att bega misstag men aven igenom att valja ratt vagar i livet och karriaren. Jag vill dela med mig av dom erfarenheterna till er. Jag ar langt ifran en expert eller nagon slags guru, men jag vill anda inspirera dar det gar och jag vill visa er hur man kan tanka kreativt aven vad galler riktigning i yrkeslivet och hur man tar sig frammat.

Alla mina gamla inlagg finns kvar och successivt sa kommer jag publicera de som ar relevant men aven bygga upp nya inlagg i samma tema.

Manga av er har valt att folja mig for att fa insikt i mitt liv er kan jag trosta med att bloggen inte kommer bli helt gra, sjalvklart ar det fortfarande Stina som bloggar och det kommer ni marka!

Och for att understryka att det inte kommer bli en blogg i graskala sa kommer har en bild pa mig fran OS invigningen som jag sag pa Home House i Marylebone och kvallen till ara sa kladde jag mig i den officiella OS fargen.

4 thoughts on “Valkommen till en blogg om karriar och framgang

  1. Åh, nej!😦 Jag som just skulle in och titta på ditt 2,5 år gamla inlägg om hur man skriver CV för att söka jobb i London. Vet inte vad jag ska ta mig till nu(!), det hade varit så bra om jag fick tillgång till den där texten.

Leave a Reply

