Tillbaka fran soliga Devon


Vid Torquay Marina sa njot vi av solen, nasta gang jag aker ner sa kommer jag undersoka mojligheterna att kopa en lagenhet i Devon. Det ar sa fint och jag ar dar sa ofta att det kanns som ett andra hem, jag tror det ar en smart investering i langa loppet.

Efter att ha spenderat en solig langhelg i Devon nere pa Englands sydkust sa ar jag ater tillbaka pa kontoret dar en massa olika sorters jobb vantar. Spannande men valdigt utmanande saker vantar.

Nar jag gick in och kikade pa kommentarerna idag sa fick jag en valdigt trevlig overaskning av Andreas. Tack! Det gor mig valdigt glad och jag tycker det ar valdigt viktigt att man fokuserar pa positiva saker som man har runt omkring. Det ar precis san positiv energi man behover.

Hej Stina

Som sällan läsare av bloggar har jag av någon anledning fastnat för din. Tittar in då och då och blev glatt överraskad när jag såg att du ändrat innehåll på din blogg till ett mer yrkesperspektiv. Har läst igenom dina senaste inlägg och slåss över din stora kompetens inte bara inom ditt område men även inom arbetslivet som stort. Din POAD uppskattade jag väldigt mycket och är något jag ska ta med mig in i mitt arbete.
Keep up the good work. Tror du inspirerar väldigt många genom dina inlägg.

Mvh Andreas

Leave a Reply

