En sjukling


image

Hej kara ni! Har jobbas det pa for fullt, men hemmifran. Tyvarr sa har jag lyckats raka pa en ordentlig forkylning med feber, hosta och annat roligt. Och eftersom jag inte vill smitta mina kollegor sa ser jag darfor till att arbeta hemmifran och bli frisk.

Den har veckan sa har jag dessutom en massa resor planerade sa ju mer utvilad jag kan bli dessda battre. I morgon sa bar det av till Koln i Tyskland och pa Sondag sa ar tanken att jag ska flyga till San Francisco dar vi har vart huvudkontor och borja jobba med ett jattestort och valdigt spannande projekt.

image

Basta kuren nar man ar dalig tycker jag ar Samahan, det ar en Sri Lankansk ortbrygd som ar framtagen just for forkylningar. Jag tycker den lindrar symptomen bra, gor en battre snabbare och dessutom sa innehaller den inga kemiska omsattningar (alltsa ingen paracetamol eller ibuprofen etc), den ar 100% naturlig och man kan dricka sa mycket man vill.

Det blir till att ladda med det under hela September tror jag, jag har namligen ett valdigt hektiskt schema med resor i Europa och dessutom en skon semester i Marocco.

Jag hoppas allt blir battre snart sa att jag kan blogga ordentligt snart, men tills dess sa laggs energin pa jobbet och till att bli frisk.

One thought on “En sjukling

  1. Krya på dig och vad roligt med San Francisco! Ska bli kul att läsa om det när du kommer tillbaka.
    För övrigt gillar jag den här nya karriär inriktade bloggen! Även om jag gillade din vanliga blogg också har de senaste inläggen varit riktigt inspirerande.

Leave a Reply

