Veckan ar over!


Ibland ar det tungt nar halsan sviker, men ibland maste man tyvarr kora pa anda.

Phu, antligen ar den har veckan over! Att forsoka prestera och hinna med allt ar verkligen en utmaning nar man inte ar helt kry. Sa nu blir det till att vila och ta det lugnt tills jag flyger over till Californien pa Sondag morgon.

Jag haller tummarna for att jag har lite battre lycka da an vad jag hade igar… Tanken var namligen att jag och en av mina kollegor skulle flyga over till Koln for att halsa pa vara programmerare, men p.g.a. ett tekniskt fel sa lyckades vi missa flyget!

Bade snopet och irriterande. Kan dock ‘stoltsera’ med att trots alla mina resor sa ar det faktiskt forsta gangen jag missar ett flyg. Ar man projektledare sa kan man ju forvanta sig att man ska lyckas att planera sina resor ordentligt.

Appropa resor sa sitter jag nu och tittar pa resor till Philippinerna over jul och till Sri Lanka i februari, spannande att planera en massa saker man kan se fram emot🙂

Iofs. sa kanns det inte nodvandigt att ha en massa att se fram emot just nu, jag har namligen en fullspackad och rolig host med en massa intressanta projekt pa jobbet och dessutom roliga saker som hander privat ocksa.

2 thoughts on “Veckan ar over!

  1. Hej! En lite random fråga men såg jag dig nytt skymta förbi i programmet The Restaurant? Det går på kanal 8 här i Sverige och innehöll en snutt från en svensk restaurang (i London tror jag), och jag såg ditt ansikte och utbrast “Men det är ju StinaiLondon!”

  2. Filippinerna är ett underbart land med det mest snällaste och gladaste folkslaget som finns! Jag tror absolut att du kommer att trivas där på din semester.🙂

Leave a Reply

