Lite sushi far avsluta dagen


image

En lang och produktiv dag, tack for det! Dessutom har solen skott sig fint har i Californien. Jag ar dock helt slut p.g.a. ett valdigt busy schema idag (nej, kan inte ens skylla pa jetlag eftersom jag inte direkt far det) och i morgon blir nog en annu mer fullsmockad dag.

Idag var det ju namligen bank holiday i UK och darfor sa hade jag valdigt lite att gora pa den fronten, men i morgon sa maste jag bade skota jobbet hemma och allt som vi haller pa med har. Nej, resa ar inte glammigt alla ganger, men det ar oerhort positivt eftersom vi far mycket gjort.

Jag orkade inte ens ga ut och ata idag sa jag tog med mig en harlig take away till rummet i stallet, sushi ar en favorit och dessutom passar det mig som vill ata sa halsosamt som mojligt.

Nu blir det sangen eftersom jag ska upp tidigt, tidigt i morgon for att ha nagra telefonkonferencer innan dagen borjar pa den har sidan av jorden.

Har ni nagra intressanta reseberattelser att dela med er av?

Leave a Reply

