Silicon Valley – Dag 3


image

Nu ar vi inne pa dag 3 har pa kontoret och vi ar faktiskt i ett nytt kampus idag, det har sina trevliga bitar aven fast jag foredrar de andra kontoren.

Har jobbar vi nar vi inte sitter i moten och intervjuer.

Dagens fokus ligger pa den tekniska sidan av projektet vi jobbar pa och eftersom det ar min avdelning sa har jag gnuggat geniknolarna extra noga idag. Nej skamt a sido, det ar faktiskt riktigt intressant att se hur de arbetar har borta och vad vi kan lara av varandra.

I morgon har jag dessutom lunch med killen som gor mitt jobb har i California. Han ar produktchef for USA och jag ar produktchef for Europa, det ska bli jatteintressant att se hur han skoter sitt arbete och ta del av hans jobb.

Jag alskar verkligen att vara har, jag kommer sakna California och Silicon Valley en massa nar jag aker hem, det forvantade jag mig faktiskt inte. Dock kan jag anda sakert saga att jag trivs bra med att jobba i Europa, det ar dar jag hor hemma.

Leave a Reply

