California air


Vet ni hur oerhort skont det ar att vara i varmen utan att det ar ackligt varmt men anda soligt och fint i en valdigt latt luft? Det ar nog det jag alskar med Californien sa mycket, varmen utan den obehagliga hettan.

Alskar att ha en casual dress code pa jobbet!

Dessutom sa kan man anvanda skona sommarklader (med hjalp av en cardigan) hela tiden🙂

Idag ar det nast sista dagen har i Silicon Valley och vi fortsatter intervjuer och moten med olika buiness units. Jag vill verkligen inte aka hem i morgon, aven fast jag saknar mina fina dar hemma. Jag vill helst stanna kvar ett tag.

Undrar om jag borde aka hit nagra manader och jobba i vinter?

Leave a Reply

