Knyter kontakter i solen


image

Mellan vara intervjuer sa brukar vi ha nagra minuter har och dar och den tiden spenderar jag till att skota mitt jobb i London.

Eller som idag nar jag tog en iskaffe i solen tillsammans med en kille som jag jobbar en hel del med har i USA. Han jobbar inte med projektet som vi ar har for att jobba med, men han tar hand om servrarna for alla websidor som jag skoter fran London sa det var kul att ses och prata lite.

Har finns det verkligen Starbucks overallt, vi har tva pa jobbet t.ex. och aven fast jag inte ar sa overfortjust i Starbucks kaffe sa ar det anda oerhort bekvamt och nar man kan sitta utomhus och jobba (uppkopplad till jobbets natverk) sa kan jag verkligen inte klaga🙂

Leave a Reply

