Sista dagen i Silicon Valley


Drinkar i solnedgangen, sa mycket mer CA blir det nog inte!

Sista dagen i Silicon Valley idag och innan jag aker hem sa ska jag bl.a. traffa en kille som brukade vara en av vara hogre chefer i UK men som nu jobbar har i Californien i stallet. Det ska bli kul att traffa honom och det gor mig valdigt sugen pa att sjalv flytta hit for att jobba.

Men trots allt sa alskar jag London, jag har mitt liv dar och jag ser inte att det kommer andra pa sig. Men jag alskar verkligen klimatet har borta, bade det som relaterar till jobb och vader🙂

Kanns lite tungt att sitta 11h pa ett flyg som avslut pa veckan, men jag ar anda lyckligt lottad eftersom jag flyger business class och jag ar valdigt tacksam for att vi far gora det nar vi ar ute pa jobbresor.

Gardagskvallen spenderade jag pa takterassen till hotellet dar vi har varlden finaste utsikt over Santa Cruz Mountains. Jag sag solen ga ner och drack nagra goda drinkar som bartendern specialgjorde till mig. Ett mysigt avslut pa en hektiskt men produktiv vecka.

Leave a Reply

