Tillbaka i London


Snart har jag varit hemma i London igen i en vecka, men helt arligt sa kanns det bara som om jag varit tillaka ett par dagar. Kalifornien kanns som igar och hela veckan har jag varit upptagen med att komma ikapp med saker som hande medan jag var borta, darav den laga bloggaktiviteten.

Jag har i alla fall kommit pa nagra nya amnen som jag vill skriva ett par ord om, sa det ska jag gora sa snart tillfalle bjuds.

Nagra saker jag tankte berora ar hur vi svenskar rent generellt klarar engelskan utomlands och dessutom hur viktigt jag tycker det ar att jobba i en miljo dar man inte letar efter syndabockar.

image

Leave a Reply

