En kvall i Bellevue


Hej kara ni! Har kommer en update fran Zurich. Jag flog hit tidigt, tidigt i morse for att jobba pa ett intressant projekt har pa vart Schweiziska kontor och da min chaufor hamtade mig stax efter kl 4 och jag varit i moten sen jag landade pa kontoret tills nu sa ar jag helt slut.

Det ska bli galet skont att ga och sova lite, jag har namligen en tidig start i morgon ocksa. Frukostmote med en av mina medarbetare bl.a.

Middag intogs hur som helst i Zurich fina omrade Bellevue i samband med ett mote och jag inser verkligen hur vackert det ar har. Jag ar valdigt tacksam for att jag far mojligheten att se sa manga harliga stallen i mitt jobb.

Appropa det sa maste jag konstatera att manniskor har i Schweiz ar oerhort snygga. De ser sa friska, valmaende och halsosamma ut att jag nastan blir sugen pa att flytta hit😉

One thought on “En kvall i Bellevue

Leave a Reply

