Sleeping beauty in Berlin


image

God morgon fran Berlin! Det blev en tidig start idag da jag akte fran Zurich strax efter kl 5 och nu sitter jag pa vart kontor strax utanfor Berlin och forbereder for ytterligare en dag med workshops och interbjuer av vara olika business units.

Jag ar galet fortjust i Zurich eftersom allting ar sa fruktansvart vackert och av hog standard dar, men jag maste aven erkanna att jag har en soft spot for Berlin. Det ar ratt sa funky och dessutom alskar jag hur alla ar glada som solsken har mest hela tiden.

Sa fort jag satt min fot pa kontoret sa fick jag hundra kramar av mina kara kollegor som jag inte sett pa ett tag, dom ar sa fina.

Pa flygplatsen sa blev jag hamtad av min chauffor Marcus och han kallar mig for sleeping beauty, jag lyckas namligen alltid somna i hans bil nar vi ska nagon stans, men det ar inte sa konstigt da han kor varldens skonaste Mercedes och darav namnet🙂

Jag hoppas alla far en underbar dag!

Leave a Reply

