London Fashion Week och sista dagen i Berlin


Idag sa ar det andra dagen i Berlin och sista dagen ute i Europa, vilket innebar att jag far aka hem och sova i min egen sang ikvall. Sa skont!

Igar satt jag uppe ratt lange eftersom vi hade en del krangel med ett projekt som vi haller pa med for London Fashion Week, men nu verkar det i alla fall som om vi fatt saker och ting att fungera🙂

Jag tycker mer och mer om Tyskland for varje dag som gar, nar jag satt uppe sent sa blev jag namligen matad med en jattegod choklad och barkaka av mina fina kollegor. Det ar sa det ska fungera ett team!

Innan jag beger mig till flygplatsen sa har jag moten med nagra av vara business units som jag arbetar med och dessutom har jag ytterligare nagra saker att avsluta for London Fashion Week. Det kommer helt enkelt bli en fullspackad Fredag.

3 thoughts on “London Fashion Week och sista dagen i Berlin

  1. Hej Stina!
    Jag är just nu i planerartagen och tänker flytta till London vår/sommar 2013. Jag är egentligen truckförare men tror inte det kommer att gå så bra och hitta jobb som det i London. Har du några tips på hur man ska lägga fram sig själv som person när ett jobb söks som man kanske inte har några direkta erfarenheter av men känns som ett jobb man skulle passa perfekt för?

    // Ida🙂

  2. Hej Stina, har hittat tillbaka till din blogg efter en tids uppehåll.
    Är karriärtjej i London jag också, så jättekul att se att du skrivit om lite i bloggen🙂

    Ska bli spännande att fortsätta följa dig och din färgglada resa genom allt härligt som London och övriga världen har att erbjuda. Life is for living!

    Ha det bra!
    Anna

  3. Hej Stina! Härligt att läsa din blogg, men blir glad och får engeri.
    Jag har flyttat till London nu i Juli, jag har jobbat som projektledare i 6 år och letar just nu jobb här i London. Har du några tips på bra sidor där man kan hitta lite olika jobberbjudande?

    Ha det bäst!
    Johanna

Leave a Reply

