Livet styr man med sina egna hander!


Det har med nyarsloften kan jag inte direkt skryta med att jag ar varst duktig pa, jag tycker helt enkelt att man kan gora forandringar nar det passar en i livet. Dock ar det lite av ett nytt kapitel som startar for mig i dessa dagar och darfor tycker jag det ar smart att se over sin livsstil och fokus.

Har har ni lite av det jag kommer fokusera pa den narmsta tiden:

Kost

  • Dricka mycket mer vatten.
  • Dra ner pa socker och vete.
  • Ata mer regelbundet och mer hemlagad mat.

Traning

  • Forsoka trana mer pa morgonen.
  • Fokusera mer pa underdelen (som jag tyvarr tycker ar valdigt trakig traning).
  • Mer variation i mina aktiviteter och forsoka gora fysiska saker da jag ar social, sa forena nytta med noje.
  • (Eventuellt borja med en personlig tranare)

Livsstil

  • Sova ordentligt.
  • Ta de lugnare pa helgerna (en hel dag i pyjamas da och da).
  • Omge mig av ‘rena’ och positiva relationer.
  • Organisera dar det behovs.

Arbete

  • Komma over min fobi for fasta anstallningar (yes, jag har blivit erbjuden ett helt fantastiskt jobb)
  • Dela med mig av min positiva energi pa jobbet.
  • Lagga kraft pa ratt saker i utmanande situationer.

Har ni nagra saker som ni kampar extra for just nu?

Leave a Reply

