Valkommen tillbaka Stina!


Nu var det valdigt lange sedan jag bloggade, det ar nog det langsta uppehall jag nagonsin har haft och med nytt ar och allt sa tycker jag det ar ett bra tillfalle att skriva nagra rader.

Livet kom liksom i vagen i slutet av 2012 och darfor sa las bloggen pa hyllan ett tag, men efter en hel del tankande sa kanns det inte ratt att lagga ner den. Jag vill fortsatta med att dela med mig av mina erfarenheter har i London helt enkelt.

For ett tag sedan sa bestamde jag mig for en mer karriarinriktad blogg an personlig och nu tanker jag att vi fortsatter pa den linan, men jag har en kansla av att det kommer bli mer vardag och inte lika hart inriktat pa karriaren. Jag vill ju dela med mig av livet jag lever i London och aven fast det ar valdigt mycket jobb och karriar sa hander det ju en hel del andra saker ocksa.

Jag ska strax spotta ut ett inlagg med en lite resume av min tysta period🙂

Leave a Reply

