Sale is on!


image

Jag ar en san dar jobbig positiv manniska som standigt envisas med att alska alla manader. Helt enkelt sa tycker jag att de flesta tiderna pa aret ar underbara pa sitt satt.

Manga hatar Januari, det ar morkt, trist och inget hander men jag tycker det ar ratt sa bra. Vad skont med en manad utan en massa stress, masten och forvantningar. I stallet sa kan man ha en lugn manad dar man reflekterar over tillvaron, uppskattar det lilla i livet och dessutom tar tag i saker man kanske inte hunnit med tidigare.

En annan anledning till att alska Januari ar ju aven rea! Sjalv gick jag los pa Net-a-porter och Matches mellan jul och nyar, bland manga andra. Jag ar mycket nojd over fynden hittills, det ar ju underbart att till rimligt pris kunna bygga upp en garderob som ar bade snygg och hallbar🙂 Om man koper nagra lite dyrare plagg (pa rea) varje sasong sa har man snart en riktigt hyffsad garderob tycker jag.

Jag har ju ingen speciell dress code pa jobbet (forrutom vid speciella events), men jag tycker anda om att gora en anstrangning och kla mig fint pa jobbet.

Leave a Reply

