Ny doft for varen


Forrutom att stada ur och uppdatera garderoben infor var och sommar sa tycker jag det ar en bra ide att gora samma sak med hemmet.

Ikvall sa tankte vi stada bort julgranen (jag alskar min fina julgran, men nu ar det dags att ta bort den) och kanske ata lite sushi, som faktiskt ar sa langt ifran julmat man kan komma.

Men forrutom det sa ar det dags for en ny doft har hemma. Jag vet inget som kan forvandla ett hem sa mycket som en doft, sa bort med juldofter och in med vardofter! Jag har lange anvant mig av Yankee Candles, men pa senaste tiden sa har jag dragit mig mer och mer mot White Company.

Jag har inte figurerat ut vilken doft som passar har hemma just nu, men jag har ett litet mission over den narmsta veckan. I sovrummet sa har jag ‘White Lavender’, dar passar den perfekt🙂

3 thoughts on “Ny doft for varen

  1. Hej Stina!!

    Jag är vill väldigt gärna bli projektledare, jag har försökt hitta skolor som passar men på dem flesta så verkar det som att man ska ha jobbat som projektledare och att skolan är till för at utvecklas ännu mera. Så när jag läste din blogg så blev jag väldigt intresserad av att göra likadant som du gjorde, jag undrar då om man ska bli lärling, skickar man bara cv och personligt brev som om jag skulle söka jobbet, enda skillnaden att jag skriver dit att jag söker som lärling? eller är det något att man ska tänka på, sen undrar jag om du kan ge tips på vart jag skulle kunna söka då jag inte har speciellt stor koll på london!

    Tack på Förhand!
    /Alxandra

  2. Nej, men har du börjat uppdatera igen! Det här kan mycket väl vara min första kommentar på kanske två år, men jag ska bättra mig, för din blogg är en blogg jag saknat! (och även London saknar jag!)

Leave a Reply

