Blått är flott


image

Nu har jag gjort det igen… Klippt mitt har relativt kort! Besokte min frisor har om dagen och efter lite fram och tillbaka sa kom vi fram till att det ar bast just nu. Jag har ett oerhort hektiskt schema de narmsta manaderna, sa det kravs att jag inte behover spendera allt for mycket tid framfor spegeln.

Dessutom sa ar mitt har av valdigt dalig kvalitet just nu (hosten var tyvarr oerhort stressig) och da jag foredrar kort men fint har framfor langt och slitet sa var det inte ett sadar jattesvart beslut anda.

Hittills sa trivs jag valdigt bra!

Vad tycker ni forresten om min jacka? Det ar helt klart min favoritfarg sa nar jag sag att Ted Baker gjort den har fina jackan i ull och kashmir sa kunde jag inte motsta den. Den gor hela dagen sa mycket farggladare.

4 thoughts on “Blått är flott

  1. Oj vad snyggt! Allting måste jag säga. Har också varit på jakt efter en sådan jacka, speciellt en med stor krage som den du har. Den här bilden fick mig också att bli mycket mindre skeptisk vad gäller blanka väskor! Dessutom….jeans?!

    Och nej jag vill inte låta avundsjuk, men det är lite lustigt att varje gång jag tittar in här så ser jag att du återigen fått ett “fantastiskt jobberbjudande”.🙂 Kul att du är tillbaka.

Leave a Reply

