Nu drar vi till San Francisco


image

Hejsan allihopa. Nu har jag precis avslutat en god frukost på Terminal 5 och strax så bär det av mot San Francisco för att jobba och gå på en konferens. Det ska bli spännande och ändå jobbigt, jag Kommer nämligen vara borta i 2.5 veckor Vilket innebär ingen hemlagad mat alls! Så när jag hittade gröt i BAs business lounge så blev jag överlycklig. Jag bloggar mer från andra sidan Atlanten.

One thought on “Nu drar vi till San Francisco

  1. Åh jag visste inte att det var SF du skulle till när du pratade om packning på FB. I såna fall hade jag sagt till dig att packa varmt – jag har aldrig frysit så mycket som när jag var där, trots att det ligger i Kalifornien. Bara man kommer 30 minuter utanför, som i Palo Alto brukar det bli mycket varmare dock!

Leave a Reply

