San Jose Sharks


Igar hade jag faktiskt tva drommar som gick i uppfyllelse, vilken dag! Golden Gate var en av dom men jag har aven dromt om att ga pa en NHL match sen jag var riktigt liten och igar sa gjorde vi det.

San Jose Sharks spelade hemma mot Nashville Predators och det var galet bra stamning fast det tyvarr forlorade.

Men, no hard feelings, jag ar faktiskt ett Toronto-fan anda. OK, inte sadar jatteseriost, men det har alltid varit ‘mitt’ lag.

Appropa sport sa ar det ju Superbowl ikvall, galet exciting! Vi har blivit bjudna till en kollegas hem eftersom han har ett Superbowl party sa vi far se vad som hander. Men eftersom 49ers spelar sa kommer det sakert vara en galen stamning har pa Vastkusten.

IMG_9042 IMG_9043 IMG_9044 IMG_9045

 

 

One thought on “San Jose Sharks

  1. Här bara rasar det in inlägg, det uppskattas🙂
    Ja, NHL är något speciellt, även om jag är ett Oilers fan jag själv🙂

Leave a Reply

