Love across the Atlantic


Efter fyra dagar hemmifran sa har jag antligen fatt chansen att ‘catch up’ lite med mina fina dar hemma. Det ar svart nar man har 8 timmar mellan sig och ett fullspackat schema i bada andar. Tur att det finns email, Facebook och textmeddelanden!

Jag alskar ju det har med att resa en massa i jobbet, men jag maste erkanna att det ar lite tungt att inte fa se sina alsklingar och dessutom inte kunna sova i sin egen sang pa sa pass lange.

Dock vet jag att t.ex. mina katter ar i bra hander. Min flatmate Matilda tar sa oerhort bra om dom, jag far regelbundna uppdateringar och de alskar henne som en andra matte. Det kanns riktigt bra.

En annan jag pratade (ylade?) lite med idag ser ni har ovan. Jag saknar honom en massa ocksa, dock var han VALDIGT forvirrad over att jag helt plotsligt var platt och gjord i plast…

Leave a Reply

