Dagen startas pa gymmet


Tiden bara rinner ivag har i Silicon Valley, sa mycket att gora och sa lite tid! Men jag tankte slanga in en liten update i alla fall🙂

Nagot jag ar riktigt nojd over ar att jag har hunnit med en hel del traning, 6 dagar har och 5 av dom har inkluderat besok i gymmet. Men det ar viktigt for mig eftersom jag far mer energi och mar battre av att halla i gang, det ar superviktigt nar man ar ute pa sanna har maratonuppdrag.

Dessutom passar det bra med tidskillnaden, jag har hittills aldrig upplevt jetlag men trots det sa forsoker jag kora pa tidiga mornar och tidiga kvallar nar jag ar i Kalifornien just eftersom det blir lattare nar man kommer hem sen. Och da passar det perfekt med att kora 45min – 1h i gymmet innan dagen borjar pa riktigt.

Jag har alltid trivts bra med morgontraning sa nu ska jag forsoka gora ett forsok till att fortsatta med det nar jag kommer hem. En bra start pa dagen och dessutom lediga kvallar.

Just traning skriver jag bara lite om har i bloggen (blir ju latt lite tradigt), men ni som foljer mig pa Instagram vet att jag fokuserar mer pa traning och kost dar.

Har hittar ni mig!

Leave a Reply

