Stina Dundee


image

När man är ute och reser och är borta rätt längre och på olika ställen som jag är nu så måste man vara lite smart ang det här med packning etc. Jag har med mig kläder så att jag troligtvis kan överleva i de 2.5 veckorna jag ska vara borta. Men eftersom jag går till gymmet nästan varje dag så fungerade det ju inte att packa 20 ombyten med träningskläder och det löser jag igenom att tvätta i duschen. Tycker ni inte att det är lite Crocodile Dundee över det hela?

Leave a Reply

