Bye bye San Forisco


image

Sitter just nu i BAs lounge på San Francisco International Airport och försöker trycka i mig lite lunch innan det är dags för mig att hoppa på ett plan till London för att sedan åka vidare till Berlin där jag jobbar nästa vecka. Jag måste få klaga lite och säga att maten i Virgin Atlantics business lounge är mycket bättre än BA. Jag älskar att flyga BA men är en skinkmacka det bästa de kunde komma på?? Ok, dags att sluta klaga. Nu ska jag i stället säga hejdå till San Francisco. Det ska bli skönt att komma hem till Europa igen men jag kommer sakna soliga Kalifornien🙂

8 thoughts on “Bye bye San Forisco

  1. You must have gone to the wrong part, the first lounge serves real meals! I’m the about once a month and it is a very good lounge and you can board straight from the lounge which is Fab.

Leave a Reply

