Mysig flygning var det :)


Jag hade verkligen världens mysigaste flygning hem från San Francisco. Det började med galet underbar mat (fisk och skaldjur så är jag där direkt) och sen tittade jag lite på film innan jag kröp ner i sängen och sov.

Det finns nog inte ord att beskriva hur tacksam jag är för att kunna flyga business class på långa resor. Vårt företag tar väldigt bra hand om oss på det viset och jag tror det är en bra investering med tanke på hur mycket vi reser, jag mår toppen idag.

Sitter just nu på ett flyg till Berlin men innan det så bytte jag flyg på Heathrow och där väntade en snabb lunch date och en massa efterlängtade kramar. Det är otroligt och underbart att man kan sakna någon så mycket🙂

Image

 

Image

Image

2 thoughts on “Mysig flygning var det :)

  1. Ser toppen ut! Jag flyger då och då, både privat och i jobbet. Men eftersom jag jobbar i landstinget/universitet så är det alltid (med all rätt förstås) billigaste biljetterna som gäller. Så jag har aldrig flugit businessclass. Det är ju inte direkt synd om mig för det, men det ser onekligen toppen ut!🙂

    • Jag tycker det ar super att flyga business nar man flyger langre flygningar, det tar mindre pa kroppen etc. Men jag forstar inte alls varfor man gor det pa kortare flygningar (med tanke pa prisskillnaden).

      Typ Sverige, Berlin eller Zurich sa skulle jag inte flyga business, man hinner ju knappt pa planet innan det ar dags att ga av igen🙂

Leave a Reply

