Kortare har fungerar battre


Nar jag var i San Francisco sa passade jag pa att fixa till min frisyr lite. I Januari sa klippte jag haret lite kortare men det hade inte sa mycket form sa det tog de hand om pa en Aveda salong for ett par dagar sedan.

Jag ar verkligen jattenojd! Inte bara tycker jag att haret passar mitt ansikte men det ser aven friskt ut och ar oerhort lattskott nar man som jag tranar sa pass mycket.

Vill man ha fint har sa ska man ju inte tvatta det varje dag, men jag vagrar att bli svettig i gymmet och sedan inte tvatta haret sa just att ha kortare har ar en jattesmart losning tycker jag🙂

One thought on “Kortare har fungerar battre

  1. Fin du ar i haret, du passar jattebra i kort! Har du nagra San fran tips att dela med dig av? Nagot man inte far missa? Ska dit om 4 veckor🙂

Leave a Reply

