Vad gor man i Berlin?


Jag har hamnat i ett totalt rastlost lage, svart att beskriva men jag tror det har att gora med att jag endast fokuserat pa jobbet de senaste tre veckorna och darfor forlorat greppet om det ovriga livet. 

Inte bra! Dock har jag alltid traningen och det ar skont.

Dessutom ar i morgon sista arbetsdagen for den har veckan, Torsdag, Fredag och Lordag ska jag namligen spendera som turist har i Berlin. Jag har varit har manga ganger med jobbet sa nu ar det dags att ta sig en narmare titt pa staden.

Har ni nagra tips? Nagot man inte far missa nar man ar har? Jag alskar kultur, men i en stad som Berlin kanns historia valdigt viktigt och dessutom sa tycker jag om saker som ar lite annorlunda. Vore super att fa lite ideer om vad man kan gora.

Nu ska jag fortsatta forbereda en presentation och sen finns nog risken att jag tar en svang pa gymmet, det ar ju sa nara dit liksom och jag tror det skulle vara skont med en workout innan jag sover, trots att jag var dar i morse och igar kvall…

Leave a Reply

