Randigt var det har!


Min flatmate och jag hade en diskussion har om dagen ang det har med randiga trojor. Matilda som ar mycket modemedveten skulle inte alls satta pa sig en randig troja eftersom hon tycker det ar for ‘vanligt’ och sjalv sa alskar jag randiga trojor eftersom det kanns valdigt ‘varigt’.

image

Det ar kanske det enda jag och Matilda tycker olika om vad galler mode faktiskt for pa de flesta andra plan inom det omradet sa ar vi valdigt overens.

Idag sa har jag hur som helst pa mig en randig troja (intresseflagg, jag vet) eftersom jag langtar efter varen. Vad tycker ni, ar randiga trojor en hit eller ej?

Min syster konstaterade forresten for ett tag sedan att jag har 8 (!!) randiga klanningar i marin stil i min garderob. Det kanske ar lite val mycket.

Jag ser lite stel ut pa bilden eftersom jag har traningsvark i ungefar varenda muskel i hela kroppen, hittills har jag gatt till gymmet 4 ggr den har veckan och efter att ha gjort dubbla pass igar sa var det oerhort tungt i morse. Valdigt lite fungerade men jag lyckades fa till en sadar 45 min i alla fall och det ar jag nojd med.

Dock blir det nog till att vila i morgon sa att musklerna far aterhamta sig.

3 thoughts on “Randigt var det har!

  1. Själv tycker jag randiga tröjor känns klassiskt och stilrent, vanligt har jag aldrig ens tänkt……där ser man hur modemedveten jag är!
    Sedan en mer “sorglig” sak, fram till för några år sedan hade jag aldrig randiga tröjor, har alltid tyckt att det varit snyggt, men fått höra att jag ser bredare ut med ränder på bredden som ovan och det satt kvar (fortfarande ibland, särskilt när det kommer till randiga klänningar) i måååånga år. Annars tycker jag det känns väldigt vårigt också!

  2. Jag älskar randigt. Skiter fullständigt om det är ‘vanligt’ eller inte, det är ju fint! Har också lite väl många randiga klänningar/tröjor i garderoben.🙂 Never mind, it suits us🙂

Leave a Reply

