Jag trodde jag var for gammal for sant har…


Jag kanner mig riktigt stolt over mig sjalv… Efter att ha varit pa resande fot i 2.5 veckor sa landade jag pa Heathrow 20.30 och nagra timmar senare sa klev jag in pa en nattklubb i Covent Garden och firade en kompis som fyllde ar, langt i pa smatimmarna.

Det gick smidigt eftersom jag hade en chaufor som vantade pa Heathrow och val hemma sa slangde jag bara pa mig nya klader och borstade haret.

Massa dans och bus, men ingen alkohol. Jag pallade helt enkelt inte! 

Jag var helt sjukt trott nar jag kom hem runt kl 3 pa natten men det var det vart. P.g.a. jobb och en massa annat sa har jag inte varit ute och dansat pa ar och dag sa vi hade det superkul.

Image

Leave a Reply

