Underbara Berlin <3


Jag skrev en post igar om helgen i Berlin, men den verkar vara helt forsvunnen! Ingen skada skedd antar jag, ni som foljer mig pa Instagram vet vad jag pysslat med anda. Typ ata halva stan🙂

Nej skamt a sido, det hanns med en hel del annat ocksa!

Men tillbaka till mat, jag fick mig namligen en av mina basta restaurangupplevelser nagonsin. Schneeweiss i Berlin hade lyckats gora en helt fantastisk meny for Valentines Day och tillsammans med bra service och en mysig atmosfar sa blev det en helt oforglomlig upplevelse.

Vad galler mat sa lyckades vi aven hitta stans godaste hamburgare (jag ar i vanliga fall inget fan, men dessa var ljuvliga).

ImageImageImageImage

Leave a Reply

