Lite mat, lite gym


Antligen Fredag🙂 Och vilken skon vecka det har varit… Tillbaka hemma, tillbaka pa gymmet och antligen lite tid for ‘vardags lunk’. Precis vad jag behovde!

Image

Jag firade bl.a. med att gora en jattestor gulash har om dagen, om det ar nagot jag saknar nar jag ar ute och reser sa ar det just att laga mat som ar en av mina stora passioner.

Image Image

Men sjalvklart ar det anda kul att ga ut och ata ibland, igar sa blev det en kul kvall ute i Clapham tillsammans med vanner och en massa underbar seafood🙂

Jag maste forresten fa skryta lite… Inte helt overaskande sa spenderade jag en massa tid pa gymmet i California och Berlin, har ser ni resultatet pa bara en manad. Jag ar mer an nojd! Dock ar det oerhort skont att vara tillbaka i mitt eget gym nu.

image

23e Januari 2013

image

20e Februari 2012

Tack forresten for alla bra tips jag fatt ang att kopa en tab, tror att jag har lyckats komma fram till nagot bra!

Vad ska ni gora i helgen? Nagot kul?

3 thoughts on “Lite mat, lite gym

  1. Kul att läsa om ditt liv i London . Gillar stan men många år sen sist. Ligger i influensa tillsammans ned halva Sverige ..

Leave a Reply

