Chill


image

 

Nu fryser vi ordentligt i London och samtidigt som jag sitter och dricker en kopp te sa ser jag hur snoflingorna dalar ner pa takterassen. Upprorande, jag ville ju ha var nu nu nu.

Det passade i alla fall perfekt att igar ha en hemmakvall sjalv dar jag bara myste, tittade pa film och drack te. Man behover sant ibland och eftersom de flesta av mina kvallar ar valdigt sociala eller busy pa annat satt sa ar det skont att verkligen bara slappna av med sig sjalv ibland🙂

Vad ska ni gora idag?

One thought on “Chill

  1. Älskar att följa din glamorösa blogg och ett liv som är HELT annorlunda från mitt. Men du, vad gör du när du kommer hem helt utamattad efter en jobbdag för att förmå dig att fortsätta jobba (med hjärnan) på kvällen? Hur bekämpar du tröttheten som brukar smyga sig in på under en lång arbetsdag? Jag har funderat på att lära mig en meditationsteknik, det kanske kunde vara till hjälp, men nu är jag är nyfiken på om du har några knep.

Leave a Reply

