Hej från Berlin


image

Inte helt oväntat så är jag i Berlin igen, precis lika trevligt som alltid! Men eftersom jag är här på kurs så finns det inte mycket tid över till annat än just det och att njuta av staden. I morgon bär det dock av hemmåt så jag ska försöka uppdatera lite bättre då! Hur är det med er? En helt annan sak… Jag ger mig själv fitness goals ibland och nu senast så är det att dricka mycket vatten, jag har kört stenhårt på det några veckor och nog syns det på min hy?

One thought on “Hej från Berlin

  1. Svårt att veta när jag inte “känner” dig utanför bloggen, men du har väldigt fin hy🙂
    Ditt resande fick mig att tänka på en sak, vad tycker du om Marissa Mayers beslut angående att arbeta hemma? Brukar du göra det?
    Eftersom du reser så mycket tänker jag att ditt företag föredrar att man träffas och inte sitter hemma bakom en dator?

Leave a Reply

