Det här med kläder…


image

Ett av ‘problemen’ när man tränar som jag gör är att man får breda axlar och smal midja, vilket i sin tur gör det svårt att hitta kläder som sitter fint om man inte vill springa omkring i bullriga t-shorts hela tiden. Gissa om jag blev glad när jag hittade den här toppen som har gott om plats för mina axlar utan att vara bylsig.

One thought on “Det här med kläder…

  1. Jättefin top! För min del beror det kanske inte så mycket på träning, men jag tycker ofta att topar är för små i armarna – om de ska passa i övrigt – särskilt när man handlar utomlands…

Leave a Reply

