Hem till London :)


Efter en supergod middag på zürich flygplats så bär det av hem till London. Skönt efter en väldigt lång dag🙂

image

image

image

One thought on “Hem till London :)

  1. Hej Stina!

    Jag hittade av slumpen din blogg för ett par timmar sedan då jag satt och sökte information om London. Det är nämligen så att jag drömmer om att flytta dit. Tycker att din blogg var väldigt intressant och jag blir glad av att läsa att du lyckats! Det ger hopp! Har du några tips för hur man kan få ett jobb med anställning i London? Jag älskar Victoria området och försöker hitta bostad där och vill helst inte hamna för långt ut från stan. Skulle vara guld värt. Mvh Filippa

Leave a Reply

