Nu blir det antligen semester!


Det ar galet mycket att gora i mitt liv just nu, sa att jag ska ivag till solen i en vecka kanns valdigt bra. Jag behover verkligen koppla av, fokusera pa mig sjalv och gora det jag tycker bast om att gora… Dyka🙂

Image

Jag drar ivag tillsammans med min dykklubb till sodra Egypten och dykbyn Marsa Shagra. En by dar man bor i fina talt pa stranden och dyker sa mycket man vill och kan (rent fysiskt).

Sen kan jag inte sticka under stolen med att det ska bli underbart med lite sol, vadret ser helt OK ut. Jag trivs bast i 25-30 grader.

Image

Jag alskar verkligen att dyka, det ar sa kul under vattnet och spexar alltid en massa🙂

Image

Jag hoppas pa att fa se en massa fint sea life och kanske ett och annat vrak. Jag alskar vrakdyk och aven grottor.

Image

Leave a Reply

