Back to reality!


Sa var jag tillbaka till verkloigheten, efter em helt underbar vecka i Roda Havet med en massa dykning och underbara upplevelser sa gor sig verkligheten pamind igenom ett riktigt ruskigt Paskvader har i London. Jag ar avudnsjuk pa solen i Sverige!

Det ar alltid lite trist att komma tillbaka efter en harlig semester men med en fullspackad helg framfor mig sa kanns det ratt OK. Massa vanner, nattklubbar och cocktails – helt enkelt det basta med London🙂

Dessutom ar det inte langt innan det bar av till varmare breddgrader igen. Forrutom en massa jobbresor sa vantar Tel Aviv i Maj, Sverige till Midsommar och Sri Lanka i Augusti. Det kommer bli underbart!

Har nedan har ni nagra av bilderna jag tog under semestern, att ta foton under vatten ar inte latt men jag blir battre… Nu vill jag bara dyka igen🙂

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Leave a Reply

