April April!


Jag ar ingen hejare pa det har med Aprilskamt, men igar fick jag till det riktigt fint. Jag lyckades namligen overtyga manga av mina Facebook vanner att jag gatt och kopt en Omega for nastan £9,500🙂

Nu hittade jag en klocka har om dagen som jag blev valdigt kar i och hade jag varit rik och beromd sa hade jag kopt den, men jag ar inte sa galen att jag skulle gora det i dagens lage. Vad tror mina vanner och familj om mig egentligen?

Anyway, har ser ni klockan.

Dock kan jag erkanna att jag hittat en Omgea som jag nog kommer kopa, men inte just nu, jag har andra saker som jag prioriterar i stallet for hur bra kvalitet det an ar och hur fina och stilrena de nu an ar sa ar det en valda massa pengar att spendera tusentals pund pa en klocka. 

4 thoughts on “April April!

    • Inte alls, möjligen att de stoppat in ett billigt quartzverk isf ett mekaniskt urverk. Gör möjligen klockan exaktare, men är ju inte därför man köper ett mekaniskt ur…

    • Om du pa allvar tror att kopior av marken som Rolex, Omega, Cartier, JLC etc har battre urverk an orginalen da har du nog fel jobb!

Leave a Reply

