En fin Pask och stora beslut att fatta


Solen skiner i London, det ar det nastan vart att gora lite ‘fuss’ over. Det var namligen ett tag sedan…

Hur var Pasken? Helt fantastisk pa manga satt och vis! Massa tid med underbara manniskor, en mysig middag med vanner hemma hos mig, bakning, choklad, gym, reunion med en annan god van, en massa mys och dessutom en utstallning med kroppsdelar.

Forrutom det sa har jag aven funderat lite pa livet, eller helt arligt sa kan man val sag att det var det jag agnade min vecka i Roda Havet till. Lite kort sa har jag pa senaste tiden kant att ‘living in the moment’ ar nagot jag verkligen matt bra av de senaste aren men under en tid har jag kant att det ar dags att tanka lite pa framtiden med.

Kanske inte kommer som en chock att man inte blir yngre och aven fast jag inte har nagon akut aldersnoja sa kanner jag helt enkelt att jag ar redo att utmana mig sjalv lite mer an vad jag gor just nu. Jag mar bra av utmaningar och samtidigt sa har jag en del passioner och drommar som jag vill undersoka.

Just nu ar inga beslut fattade, men jag gor en hel del research och om saker och ting borjar handa sa kan det mycket val vara sa att jag har en helt ny karriar inom ett helt nytt omrade om ett tag. Sjalvklart kommer mer detaljer sa snart jag vet mer.

Under tiden sa far ni har se lite bilder fran min Pask🙂

image

Arets Paskgodis fick bli champagnatryfflar fran Sprungli, kopta i Schweiz for ett par veckor sedan och de var helt sjukt goda! Inte billiga pa nagot vis men helt klart vart varenda penny.

image

En av manga luncher fick bli pa Wahaca som serverar Mexikansk street food, underbart gott och mysigt att catch up med min alskling❤

image

Se men inte rora! Efter en total sockershock i Egypten tillsammans med en massa annat gott Paskgodis sa nojde jag mig med att fotografera den har fina cup caken. Helt perfekt for Pask.

image

Efter att ha spenderat en massa tid till att resa de senaste manaderna sa var det underbart att fa mysa med mina sma alsklingar hemma, har ser ni en Leon som faktiskt alskar kramar och gos. Han forstar inte att han ar katt, han tror att han ar en hund…

image

En relativt morbid Pasktarta som vi hittade pa utstallningen med kroppsdelar. Jag fick mig ett gott skratt!

image

Trots att jag inte ar sa fortjust i Indisk mat besokte Dishoom Bombay Cafe i Covent Garden tillsammans med min van Charlie, jag alskar namligen maten och atmosfaren dar. Har ser ni en underbar Bhel som slank ner fint🙂

Leave a Reply

